Jdeme na to!

Zaregistrujte se pomocí formuláře níže a my do 24 hodin prověříme, že zaslaná dokumentace Vaší společnosti odpovídá veřejnému rejstříku. Poté vám okamžitě otevřeme účet a můžete začít nakupovat.

Klikněte sem a přečtěte si více informací o potřebných dokumentech.

Nemáte po ruce všechny dokumenty?

Bez obav! Můžete se zaregistrovat hned a dokumenty nahrát později. Přístup k platformě nicméně nebude možný dříve, než poskytnete požadované dokumenty.

1. Hledat firmu

2. Potvrdit

3. Kontakt

4. Nahrát dokumenty

Udvid vinduet

Jednoduše vyfoťte a nahrajte dokumenty pomocí chytrého telefonu

Naskenujte kód QR a vše vyřídíte ve svém chytrém telefonu.

Potřebujete pomoc?

Potřebné dokumenty

1. Výpis z obchodního rejstříku nebo kopie živnostenského listu

2. Kopie průkazu totožnosti nebo kopie cestovního pasu všech skutečných vlastníků. V případě občanů mimo EU také povolení k pobytu.

3. DIČ v mezdinárodním formátu. Bez platné registrace k DPH bohužel není možné na platformě obchodovat.

Proč tyto dokumenty potřebujeme?

K ověření a zabezpečení plateb mezi obchodními stranami a k dodržení předpisů Uřadu pro finanční dohled, které jsou vyžadovány od každého poskytovatele platebních služeb.

Díky tomu je u všech zákazníků ověřena totožnost (KYC) a jsou prověřeni z hlediska boje proti praní špinavých peněz (AML).

Co se bude dít dále?

Provedeme standardní bankovní kontrolu abychom zdokumentovali, že společnost a vlastník (vlastníci) souhlasí, a že všechny právní náležitosti jsou v pořádku.

Po schválení pro Vás otevřeme možnost obchodovat na platformě.