Jdeme na to!
Zaregistrujte se pomocí formuláře níže a my do 24 hodin prověříme, že zaslaná dokumentace Vaší společnosti odpovídá veřejnému rejstříku. Poté vám okamžitě otevřeme účet a můžete začít nakupovat.
Klikněte sem a přečtěte si více informací o potřebných dokumentech.
Nemáte po ruce všechny dokumenty?
Bez obav! Můžete se zaregistrovat hned a dokumenty nahrát později. Přístup k platformě nicméně nebude možný dříve, než poskytnete požadované dokumenty.
1. Hledat firmu
2. Potvrdit
3. Kontakt
4. Nahrát dokumenty
Jednoduše vyfoťte a nahrajte dokumenty pomocí chytrého telefonu
Naskenujte kód QR a vše vyřídíte ve svém chytrém telefonu.
Potřebujete pomoc?
Potřebné dokumenty
1. Výpis z obchodního rejstříku nebo kopie živnostenského listu
2. Kopie průkazu totožnosti nebo kopie cestovního pasu všech skutečných vlastníků. V případě občanů mimo EU také povolení k pobytu.
3. DIČ v mezdinárodním formátu. Bez platné registrace k DPH bohužel není možné na platformě obchodovat.
Proč tyto dokumenty potřebujeme?
K ověření a zabezpečení plateb mezi obchodními stranami a k dodržení předpisů Uřadu pro finanční dohled, které jsou vyžadovány od každého poskytovatele platebních služeb.
Díky tomu je u všech zákazníků ověřena totožnost (KYC) a jsou prověřeni z hlediska boje proti praní špinavých peněz (AML).
Co se bude dít dále?
Provedeme standardní bankovní kontrolu abychom zdokumentovali, že společnost a vlastník (vlastníci) souhlasí, a že všechny právní náležitosti jsou v pořádku.
Po schválení pro Vás otevřeme možnost obchodovat na platformě.